096 000 15 33093 000 15 33

Гарантійний термін:

Гарантійний термін експлуатації - термін, протягом якого гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання споживачем правил користування і протягом якого виробник виконує гарантійні зобов'язання.

ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

1. Обмін товару належної якості:    - Якщо товар не підійшов за формою, кольором, розміром або з інших причин, що унеможливлюють його використання за призначенням, ви маєте право обміняти його на аналогічний.
2. Обмін на інші товари:    - Якщо відсутній аналогічний товар, ви можете придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
3. Обмін при надходженні:    - Ви маєте право здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
4. Розірвання договору та повернення грошей:    - Ви маєте право розірвати договір і отримати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну- Обмін товару можливий протягом 14 днів з дня покупки, не рахуючи дня купівлі.
Умови обміну- Товар не використовувався.- Збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.- Збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Порядок гарантійної заміни товару
1. Гарантійний строк:    - Гарантійний строк для товарів UP & FORWARD складає 365 днів. Закінчення гарантійного строку означає вичерпання дії гарантійних зобов’язань продавця.
2. Комерційне використання:    - Використання товару у комерційних цілях або інше непобутове використання не підпадає під гарантійні зобов'язання.
3. Підстави для відмови у гарантійному обслуговуванні:    - Відмова надати продавцеві фото або відео товару.    - Не оплачені послуги перевізника.
4. Територіальна дія гарантійних умов- Ці гарантійні умови діють в межах території України.
Додаткові рекомендації для споживачів
- Перед поверненням або обміном товару: Будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів для отримання детальних інструкцій.- Перевірка товару при отриманні: Рекомендується перевіряти товар при отриманні на відсутність дефектів або пошкоджень.- Для оформлення обміну/повернення товару необхідно: Заповнити заявку "Заява на повернення" та надіслати нам в будь який зручний для вас спосіб. Файл з заявою можна скачати нижче. Зверніть увагу! Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість в розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачене в межах суми вказаної вами оголошеної вартості. Якщо ви відправите посилку з поверненням товару на умовах оплати одержувачем ("накладений платіж" тощо), продавець не зможе її отримати, і товар повернеться вам, а кошти за товар та доставку не повернуться. Якщо ви отримали пошкоджений, з наявністю дефектів, «виробничим браком», у такому разі доставку оплачує продавець!